3500000 2800000 ریال

موجود شابک-۱۰:
شابک-۱۳: 9786229573990

این کتاب جلد چهارم از مجموعه ی 6 جلدی ترجمه ی اصول جراحی شوارتز2019 است و شامل فصول 27 تا 34 از کتاب اصلی("کنترل و درمان چاقی به وسیله ی عمل جراحی", "روده ی باریک", "کولون, رکتوم و آنوس","آپاندیس", "کبد", "کیسه صفرا و سیستم صفراوی", "پانکراس","طحال" ) است.

نویسنده (ها):

زیر نظر و با مقدمه:محمدرضا کلانتر معتمدی/علیرضا کلانتر معتمدی/احمد رضا روفیگری/رسول عزیزی/سرپرست مترجمین و ویراستاران: امین شمس اختری/سید هادی میرهاشمی

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سرتاسر کشور برای سفارش با مجموع بالاتر از 999 هزار تومان.

تخفیف

تا ۳۰ درصد تخفیف برای تمامی کتاب ها

این اثر مرجع معرفی شده جهت آزمون های ارتقا گواهینامه و دانشنامه ی تخصصی رشته ی جراحی است.
برای بیش از یک قرن, هیچ منبع قابل اطمینانی در حد شوارتز در مورد علوم پایه, آناتومی, تکنیک های جراحی و اخیرا پیشرفت حرفه ای و رهبری اطلاع رسانی نکرده است. کتاب حاضر که توسط برترین جراحان نگاشته شده هر مبحث قابل توجهی در جراحی عمومی را به طور کامل و بروزرسانی شده پوشش داده است.
در ویرایش یازدهم در فصل 27 تکنیک های جدیدی ارائه شده است و مطالب این فصل با توجه به توصیف تکنیک های نوین کاملا متحول شده است. در فصل 29 هم چند بخش در مبحث IBD افزوده شده است. فصل30 کاملا به روز شده و با محتوی جدید تدوین شده است. فصل های دیگر هم جملگی به روز شده و در پاره ای از موارد با دگرگونی چشمگیر نسبت به ویراست قبلی همراه می باشد.