12000000 8400000 ریال

موجود شابک-۱۰:
شابک-۱۳: 9781496380333

این اثر افست ویرایش شانزدهم بیماری های زنان برک و نواک است که در بالاترین کیفیت توسط اندیشه رفیع به چاپ رسیده است. کتاب پیش رو اطلاعات موثق و دستورالعمل ها را برای کارورزان و پزشکانی که مشغول به طبابت هستند، ارائه می دهد. طراحی جدید و تصاویر تمام رنگی بر نکات مهمی که دانشجویان باید از آن مطلع باشند، تاکید می کند. این کتاب به ترتیب به مباحث مقابل می پردازد: اصول کار پزشکی و ارزیابی اولیه، علوم پایه مربوطه، مراقبت های ابتدایی و پیشگیرانه برای زنان و متد های تشخیص و مدیریت در ژینوکولوژی عمومی، بخش جراحی زنان، اوروژینکولوژی و عمل ترمیم لگن، مسائل پیرامون بارداری زودرس، اندوکرینولوژی تولیدمثلی و سرطان شناسی زنان.

نویسنده (ها):

Jonathan S. Berek

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سرتاسر کشور برای سفارش با مجموع بالاتر از 999 هزار تومان.

تخفیف

تا ۳۰ درصد تخفیف برای تمامی کتاب ها

ویژگی هایی که این کتاب را از سایر منابع بیماری های زنان متمایز می کند:
*حاوی طراحی مدرن؛ در هر صفحه مطالب نگاشته شده در دو ستون قرار گرفته اند که مطالعه و به خاطر سپاری مفاهیم را امکان پذیر تر می کند.
*حاوی مطالب کاملا بروز رسانی شده و با تاکید بر ابعاد بالینی: شامل فصل جدیدی درباره ی خشونت علیه زنان و تعرض جنسی.
*ارائه گفتمان هایی معتبر در رابطه با مباحث روز مانند روباتیک، دستگاه هایی که در حین عمل های ژینکولوژی مانند هیسترکتومی لاپاراسکوپیک(برداشت رحم) و میومکتومی(جراحی برداشت فیبروم رحمی) استفاده می شوند و مسائل پیرامون هویت جنسیتی.
*در شروع هر فصل به نکات کلیدی اشاره می شود که در سرتاسر فصل به آن پرداخته شده است:
ارائه لیست هایی کامل برای مطالعه عمیق تر در حوزه بیماری های زنان. در این لیست ها منابع مهم برجسته شده اند و تصاویر و عکس ها بروزرسانی شده است.